Indeling innovatiegroepen serie 1

De deelnemende scholen aan serie 1 van het innovatietraject zijn ingedeeld in innovatiegroepen.
De indeling vind je hieronder.

Doorontwikkeling onderwijsconcepten binnen de schoolorganisatie Het organiseren en creëren van een lerende cultuur 
  1. Greijdanus, Meppel
  2. Herbert Vissers College, Nieuw-Vennep
  3. ’t Ravelijn, Nieuw-Vennep
  4. Cartesius 2, Amsterdam
  5. Noordik (Catherina Renneslaan), Almelo
  6. Augustinianum, Eindhoven
  7. Helen Parkhurst, Almere
  1. George Martensschool, Appingedam
  2. Keizer Karel College, Amstelveen
  3. KSG, Apeldoorn
  4. Johannes Fontanuscollege, Barneveld
  5. RSG Wolfsbos (Groene Driehoek), Hoogeveen
  6. Ichtus Lyceum, Driehuis
  7. Gerrit Komrij, Winterswijk
  8. Bonifatius mavo, Emmeloord
Eigentijds onderwijs in de pro/vmbo-organisatie Maatwerk duurzaam en schoolbreed organiseren
  1. Aeres, Almere
  2. Jacobus Fruytier, Apeldoorn
  3. Groene Hart Praktijkschool, Alphen a/d Rijn
  4. Effent, Oosterhout
  5. (V)SO De Piramide, Den Haag
  6. Stedelijk College, Eindhoven
  7. Van Lodenstein, Barneveld
  8. Wellant College, Gouda
  1. CSG Liudger Raai, Drachten
  2. Zuiderlicht College, Amsterdam
  3. Antoniuscollege, Gouda
  4. Rembrandt College, Veenendaal
  5. Produs, Arnhem/Symbion, Didam
  6. Helder, Eindhoven
  7. Tabor College Oscar Romero, Hoorn
Motivatie en eigenaarschap bij leerlingen door middel van flexibel roosteren Organiseren eigentijds onderwijs
  1. Meergronden, Almere
  2. Drachtser lyceum, Drachten
  3. Gymnasium, Apeldoorn
  4. Spinoza Lyceum, Amsterdam
  5. Jan Tinbergen College, Roosendaal
  6. BC Broekhin, Roermond
  7. Het Erasmus havo/vwo, Almelo
  8. Gymnasium Novum, Voorburg
  9. Insula College, Dordrecht
  1. Corderius College, Amersfoort
  2. Het Stormink, Deventer
  3. Tabor College Werenfridus, Hoorn
  4. Alkwin Kollege, Uithoorn
  5. Calvijn Meerpaal, Rotterdam
  6. Dalton Dokkum, Dokkum
  7. Stedelijk Dalton College, Alkmaar
  8. Lentiz Dalton mavo & het Groene Lyceum, Naaldwijk
De veranderende rol van de leraar: hoe organiseer je de ontwikkeling van de leraar PLEION: wat betekent je onderwijsconcept voor de organisatieontwikkeling?
  1. Stedelijk Gymnasium, Arnhem
  2. Reynaert College, Hulst
  3. De Rietlanden, Lelystad
  4. Scala College, Alphen a/d Rijn
  5. Cobbenhagenlyceum, Tilburg
  6. De Savornin Lohman, Hilversum
  7. Eligant Lyceum/Het Stedelijk, Zutphen
  8. Rodenborch College, Rosmalen
  1. De Nieuwste School, Tilburg
  2. Montaigne Lyceum, Den Haag
  3. De Werkplaats, Bilthoven
  4. UniC, Utrecht
  5. Spinoza21st, Amsterdam
  6. Vathorst, Amersfoort
  7. Amadeus, Vleuten
Organiseren van het doorontwikkelen van het Agora-concept
  1. Montessori College, Groesbeek
  2. ‘t Ravelijn, Steenbergen
  3. Montessori College, Nijmegen
  4. Liemers College Zonegge, Zevenaar
  5. Koningin Wilhelmina College, Culemborg
  6. Agora, Roermond

Deze websites maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.